Webshop – handelsbetingelser

af | jun 4, 2019

FORTRYDELSESRET I HENHOLD TIL LOVEN

Du har ifølge loven om distancehandel og dørsalgsloven ret til at fortryde købet indenfor fjorten (14) dage. Fortrydelsesfristen regnes fra og med den dag, hvor du modtog produkterne.

Produkterne skal returneres i væsentlig uforandret stand. Hvis produkterne er blevet beskadiget eller forsvundet, fordi du ikke har taget tilstrækkeligt hånd om dem, kan du ikke udnytte fortrydelsesretten.

Hvis produkterne er blevet ødelagt ved et uheld eller ændret af en anden grund, som ikke kan ligge dig til last, bibeholder du din fortrydelsesret. Du behøver dog ikke aflevere produkterne, før du har modtaget det, du eventuelt allerede har betalt for produkterne. Du skal selv betale returforsendelsen, forudsat at sælgeren har informeret dig om det, inden du indgik aftalen.

TILFREDSHEDSGARANTI

Når du bestiller varer i Aloe-shop Esbjerg har du – udover din lovfæstede ret til at fortryde købet – også en Tilfredshedsgaranti, der giver dig ret til at afbestille/returnere købte produkter, selv om du er begyndt at bruge dem (dette er en afvigelse fra den lovfæstede ret) indenfor 90 dage efter købet.

Hvis du ønsker at afbestille/returnere et eller flere produkter, der er omfattet af denne kvittering, skal din anmodning om afbestilling/returnering, sammen med en kopi af denne kvittering, være mig i hænde senest 90 dage efter datoen på kvitteringen. Hvis du afbestiller/returnerer alle produkterne, refunderer jeg hele købsprisen.

Hvis du allerede har modtaget produkterne, skal disse, eller alternativt de tomme emballager, returneres til mig sammen med en kopi af kvitteringen.  Hvis du er utilfreds med, hvordan jeg håndterer din sag, kan du kontakte Forbrugerrådet.

REKLAMATION

Ønsker du af en eller anden grund at reklamere over dine produkter, så er det vigtigt, at du kontakter mig snarest og indenfor rimelig tid.

OPLYSNING OM KLAGEMULIGHEDER

Hvis du vil klage over en vare eller tjeneste købt hos mig, kan du indgive en klage til Center for Klageløsning i Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

Europa-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klagen indgives her – http://ec.europa.eu/odr.

Ved indgivelse af en klage skal du oplyse min e-mail adresse.

 

LEVERINGSBETINGELSER

Jeg leverer indenfor Danmarks grænser.

Afsendelse af dine produkter sker normalt indenfor 3 – 10 dage efter, at du har lagt din ordre. Der tages dog forbehold for restordrer, forsinkelser og leveringssvigt fra leverandører.

Du er også velkommen til at afhente dine produkter hos mig efter nærmere aftale – eller, hvis du bor indenfor bygrænsen af Esbjerg, kan du få dine produkter leveret hjem til dig indenfor aftalt tidsrum.

Ønsker du at booke en produktpræsentation – ring 2342 5257 for mere info..

BETALINGSBETINGELSER

Betaling foretages online, samtidig med, at du afgiver din ordre eller senest ved afhentning af dine produkter