Opfriskende gel til træt hud

Nogle gange har huden bare brug for lidt mere kærlighed og omtanke.

Jeg kan anbefale at prøve Aloe MSM Gel – en massagegel med både beroligende, styrkende og opfriskende egenskaber.

MSM – en organisk svovlforbindelse, der findes naturligt i næsten alle kroppens celler, spiller her hovedrollen sammen med vores vidunderlige, stabiliserede Aloe vera.

Herudover indeholder Aloe MSM Gel blandt andet også Tea Tree oil og ekstrakt af forskellige udvalgte urter som

  • opfriskende rosmarin,
  • hudplejende melbærris og
  • vitaliserende pilebark.

Aloe MSM Gel er en klar gelé, som ikke pletter – find den i shoppen.

 

 

Anvendelse

Påfør en generøs mængde creme på de hudområder, du vil behandle, og massér gelen ind.

Gentag efter behov.

Flotte og friske fødder

Når man tænker på, hvor meget fødderne skal stå model til hver dag, fortjener de ind imellem lidt ekstra pleje. Pedicure er godt, men en fodmassage er en fantastisk afslutning på en lang dag.

Her i den mørke og kolde tid, er vores fødder stort set altid pakket ind i sko og støvler, så måske du ligefrem skulle overveje at give en personlig fodmassage som gave til én, du holder af?

Her får du i hvertfald en lille lektion i, hvordan du kan bære dig ad med at gøre fødderne bløde og smidige.

Før du begynder:massage-therapy-1584711_960_720

  • Tænd nogle levende lys, og sørg for, at der ikke er noget, der støjer omkring dig, som eksempelvis mobiltelefonen.
  • Hav et rent håndklæde parat.
  • Giv fødderne et fodbad i ti minutter, så de bliver rene og bløde.fodbad

Fremgangsmåde fodmassage:
Vær tålmodig og gentag bevægelserne hellere end at variere dem for meget. Brug cirka 10 minutter pr. fod for at opnå det bedste resultat. Hvis du synes, det er svært at massere under dine egne fødder, kan du rulle en tennisbold under dem. Hav et fast, men ikke hårdt, tryk, når du masserer, særlig hvis fødderne er kildne.

  1. Tør fødderne efter fodbadet, og smør med faste bevægelser den ene fod ind i massageolie eller fodcreme.
  2. Massér trædepuden under storetåen med håndleddet, og fortsæt med trædepuden under lilletåen.
  3. Lav cirkelbevægelser med tommelfingrene fra begyndelsen af svangen og frem til tæerne. Massér i tre linjer, og gentag bevægelsen flere gange.thumb_429880__auto_4167a6a1445216a35273a194aab504a6
  4. Massér hver tå med små, cirkulære bevægelser. Afslut ved at trække let i tæerne.
  5. Knyt næven, og massér svangen i store cirkler.
  6. Træk fingerspidserne til ankelknoglen på hver side af goden og lav cirkulære bevægelser omkring den.
  7. Massér akillessenen. Placér hælen midt i hånden, og massér den. Fortsæt op til læggen.
  8. Afslut massagen med lange, fejende bevægelser over hele foden. Lad fingerspidserne ”tromme” forsigtigt over hele foden, ryst foden blidt, og gentag alle trin med den anden fod.

Tip!

thumb_429868__auto_4167a6a1445216a35273a194aab504a6Aloe Moisturizing lotion er perfekt som fodcreme til din massage. Den tilfører ekstra meget fugt på grund af sit indhold af abrikoskerneolie, jojobaolie og kamilleekstrakt. Den indeholder desuden kollagen og elastin, der begge gør huden spændstig, samt plejende E-vitamin.

Arranger en hyggelig december fest

Invitér vennerne til en hyggelig aften i vintermørket. Det behøver ikke at være svært.

1. Minglefest – Sats på stationerchristmas-party-215501_960_720

Hvis du vil have et mingle arrangementet i gang, så er det smart at servere mad og drikke ved forskellige ’stationer’ – måske til og med i forskellige rum. Så bliver alle nødt til at rejse sig en gang i mellem for at fylde på.

2. Lad gæsterne vælge musikkenturntable-1328823_960_720

Få dine gæster til at oplyse titlen på en favoritsang sammen med svaret på, om han/hun kommer til festen. Alle sangene tilføjer du herefter på festens playliste.

Essential oils Lavender3. Gør rent – men brug mere tid på at pynte op!

Blomster giver et rigtigt godt indtryk. Bland forskellige billige små vaser, glas eller lyslygter, sæt en blomst i hver og stil dem i en gruppe på bordet. Eller sats på spiselige dekorationer ved at fylde vaser og glas med fx rød/hvide slikkepinde eller andet lækkert. Brug lidt ekstra krudt på at gøre det friskt og fint i badeværelset. Hæng nye gæstehåndklæder op. Stil en god sæbe, tænd duftlys, stil en krukke med velduftende lavendelolie og/eller stil en blomst derind.

black-1845228_960_7204. Mange små lyspunkter

Det skal føles stemningsfuldt at træde indenfor i stuen. Lad så meget som muligt af belysningen være levende lys. Et brandsikkert og allergi venligt alternativ kan være mange små lyskæder – i vinduet, på bordet, i en stor glasvase eller viklet rundt om lysestagerne.

5. Anret med stil pannacotta-1154658_960_720
At bruge lidt ekstra energi på anretningen af mad og snacks forhøjer helhedsindtrykket. Find det fine porcelæn frem fra gemmerne og pynt lækkerierne, f.eks. med friske urter eller flormelis på desserten.cake-pops-684163_960_720

 

 

Det aktive tilskud i hverdagen

Alle, der lever et aktivt liv ved, at vi behøver nærende mad, søvn, hvile, socialt fællesskab og fysisk aktivitet for at trives. Vores kroppe er skabt til at bevæge sig, og som belønning får vi mere styrke og energi. At spise varieret kost med de vitaminer, kulhydrater og fibre, vi behøver for at maksimere vores træning, er et vigtigt supplement. Det er her, månedens produkt Argi+ kommer ind i billedet. thumb_429852__auto_4167a6a1445216a35273a194aab504a6

Argi+ er et innovativt kosttilskud udviklet specielt til dig, der lever et aktivt liv. Det indeholder aminosyren L-arginin og et frugtmiks af frugt og bær, blandt andet blåbær, hindbær, vindruer og granatæble. Det giver dig desuden den daglige dosis af vitaminerne C, D, B6, B12 og folinsyre, der alle bidrager til immunforsvarets normale funktion. Vitamin C, B6, B12 og folinsyre bidrager også til at mindske træthed og udmattelse, mens D-vitamin bidrager til normal muskelfunktion. Vitaminerne i Argi+ bidrager desuden til normal dannelse af røde blodlegemer og normal energiomsætning.

cropped-DRINK-WITH-FRUIT-L.jpgVores stor sælgende Argi+ fås i en smart, lukbar pose med 30 portionspakninger, der gør det let at have Argi+ med til træning, på arbejde eller på rejse.  Fordi det er doseret og pakket på forhånd, behøver du ikke at måle pulveret op og lede efter passende bøtter eller poser at transportere det i.

argi-pouch_styled-2_final-l

Tip!

Hvis du ønsker en mindre sød smag på din Argi+ drik, kan du blande pulveret i din daglige Aloe vera-shot. Så får du to gode ting på én gang. thumb_378201__product_display

Find juleglæden frem – stop stressen

Hvordan har du det? Går det godt, eller kan du også mærke, at der er meget at lave? Det er du i så fald langt fra den eneste, som kan. Hvis vores hverdag almindeligvis er stresset, så stiger pulsen endnu mere, så snart det begynder at lakke mod jul med alle “krav”, som ånder dig i nakken. Her får du et par tips, som kan give dig en gladere jul – med mindre stress. 

Gå dine bekymringer væk
Forskning viser, at gangens rytme og ensformige bevægelser har en beroligende effekt på vores hjerne. En halv times hurtig gang om dagen siges at kunne dæmpe angst og hjælpe dig til en bedre søvn.

Høj volumen for hjertets skyldmobile-605422__180
Stresset og urolig? Spil din favoritmusik! Det spiller ingen rolle, om det er stemningsfulde julesange eller det seneste fra toplisten. At lytte til musik du kan lide, kan hjælpe dig med at slappe af og desuden øge blodtilførslen – og det er godt for dit hjerte.

Undervurdér ikke et godt grin 
At skraldgrine har nemlig kraften til at reducere stresshormoner. For at opnå den bedste effekt, så grin meget og ofte.

Prioritér træningen
Selvom det måske er det sidste, du føler, du har tid til at gøre her midt i juletravlheden, så sørg alligevel for, at du tager dig tid til at træne. En joggingtur eller et pas i træningscenteret gør, at du får det meget bedre. Og forskning viser, at et træningspas kan have en gavnlig effekt på dit humør i helt op til 12 timer efter.

frogs-903170__180Nyd hinanden i julen
Udover at styrke immunforsvaret kan en hyggestund i sengen både mindske stress og øge selvværdet – siger eksperterne.

 

Duft til citrusessential-oils-lemon
Forskere, som forsker i depression, har opdaget, at visse citrusdufte kan øge følelsen af velvære og lindre stress. Et tip, når du har brug for at blive kvikket op, er at dryppe lidt æterisk citronolie på et lommetørklæde, putte det i lommen og dufte til det ved behov.

cropped-Essential-oils-Tri-Pak-e1430811031146.jpgForever™ Essential Oils Tri-Pak
Årets mest velduftende pakke indeholder tre herlige æteriske olier, frisk pebermynte, opkvikkende citron og herlig lavendel.
5 ml hver især, i en luksuriøs pakning.
Du finder flere julegaveidéer i julekataloget her.tidning_dk

 

Sænk dit stressniveau

Føler du dig anspændt og træt? Stresset på arbejdet?

484776493_411825502f_zAt slappe af spiller en større rolle, end man tror.  Det gør dig mere harmonisk og forbedrer faktisk dit helbred. Du sover bedre, samler energi, får bedre koncentrationsevne og finder lettere din indre balance.

 

Slap af, så du kan nyde livet.

At være afslappet forbedrer også dit immunforsvar. En stresset krop gør alt, hvad den kan for at løse det, der forårsager stressen, i stedet for at bruge energien på at beskytte kroppen mod bakterier, virusser og sygdomme.

Men bare rolig! Her får du et par forslag til afslapning, som du kan teste af.relax-1437160_960_720

Når du laver afslapningsøvelser, er det bedst, hvis du kan indstille dit mindset på at være helt nulstillet – undgå at have forventninger til, hvad der skal ske under øvelserne. Læg dig på et blødt underlag på gulvet, eller sæt dig behageligt. Forsøg at have ro omkring dig (sæt eksempelvis telefonen på lydløs).

Afslapning

  • Læg den ene hånd på brystet og den anden på maven. Træk vejret dybt ind gennem næsen og mærk, hvordan mellemgulvet fyldes med luft. Ånd langsomt ud gennem munden. Gentag ti gange på ét minut og mærk, at hjertet slår langsommere og blodtrykket falder.
  • Spænd højre hånd i fem-ti sekunder, og hold vejret.
  • Ånd ud, og slap så af i hånden.
  • Fortsæt med at spænde og slappe af på samme måde i én kropsdel ad gangen – højre arm, venstre hånd, venstre arm, fødderne, benene, maven, skuldrene og ansigtet.
  • Fokus på det, du mærker – det, dine fingre rører ved, det, dine fødder rører ved, og det, hver en del af din krop rører ved. Lad øvelsen tage sin tid og hold fokus på din vejrtrækning. Ved at fjerne fokus fra stress og andre tanker, bliver du nærværende i nuet … og slapper af.

Essential oils LavenderForever™ Essential Oils – Lavender  eller Forever™ Essential Oils – At Ease kan også være gode hjælpere til ro og afslapning.

 

 

Har du brug for lidt ekstra hjælp til afslapning, tilbyder jeg også beroligende Touch of Aroma behandlinger med de skønneste Essentielle olier.

Få frisk luft

Gå ud fra arbejdspladsen, når du har pause. Det kan let forårsage negative tanker og træthed at sidde stille for længe. Ved at gå en tur bliver du nemmere afslappet. Din blodcirkulation og iltning forbedres, og det bevirker, at du tænker mere klart imagesog positivt. Slip tankerne, og vær i stedet opmærksom på det dine sanser oplever på din vej. Det gavner ikke kun evnen til at slappe af, men også din arbejdsindsats.

Sov godt

Læg mobilen uden for rækkevidde, så du ikke bliver forstyrret af sms’er og de seneste historier på de sociale medier til natten. Så bliver det lettere for dig at slappe af og få en god nats søvn. Undgå også at se uhyggelige indslag i fjernsynet, før du skal sove, for det påvirker dig også – vælg i stedet noget mere harmonisk.

Og husk nu at ånde ind … og puste ud …

 

 

Frugtboost din dag

Et æble om dagen holder doktoren væk, siger man.

Et ordsprog, der skal tages med et gran salt, men det er et velkendt faktum, at frugt og grønt er toppen for kroppen.

ForeverDaily_Styled

 

Nu, hvor den kølige årstid igen er på vej, kan vores vitaminvenner være gode at starte dagen med.

 

Forever Pomesteen Power og er en forfriskende drik fyldt med Aloe Vera og koncentreret juice af granatæble, pære, mangostan, hindbær, brombær og blåbær. Den perfekte frugtboost på flaske.

  • Bland Forever Pomesteen Power med æblejuice og få en forfriskende drik.pomesteen_final-l
  • Sammen med boblende danskvand og en skive citron bliver det til en rigtig tørstslukker.
  • Bland den med lidt olivenolie, balsamicoeddike og salt til en frisk salatdressing.

 

 

Træn og bliv mere effektiv på jobbet

Hvis du træner og er fysisk aktiv, bliver du også mere effektiv og klogere på jobbet. Du bliver friskere i både krop og hoved.

thumb_387504__auto_4167a6a1445216a35273a194aab504a6At træning er godt for kroppen ved vi, men vidste du, at den også kan forbedre din præstation på jobbet? Du får bedre søvn, mere energi og en højere stresstærskel. Du får også en bedre indlæringsevne og tænker hurtigere – du bliver helt enkelt lidt klogere.

 

Vov at optimere

Planlæg hvornår du skal træne og gennemfør det. Det bliver nemmere og thumb_407406__auto_4167a6a1445216a35273a194aab504a6nemmere for hver gang. Vær ikke bange for at træde udenfor din komfortzone. Hvis du tør give den maksimalt gas under træningen, så vil du også have nemmere ved at gøre det i dit arbejde. Og det er dér, udenfor de trygge, indgroede grænser, at alting sker, og du udvikles til helt nye niveauer.

Så ingen undskyldninger, det handler om at have det rette mindset.

Træn på den måde – arbejd på den måde.

Træning vs. arbejde

powewalk1. Har du tydelige mål? Tydelige mål med delmål undervejs gør arbejdet, såvel som træningen både sjovere og mere effektivt.

2. Tør du teste nyt? Hvis du gør det samme, som du altid har gjort, så får du det resultat, som du altid har fået. Hvis du prøver nye veje, kan du komme til helt andre steder.

3. Giver du den fuld gas en kort periode for derefter at få skader og gå tilbage til sofaen igen? Træningen, såvel som jobbet, skal være langsigtet. Opsæt langsigtede og holdbare mål, og begynd i en takt, som føles udfordrende men realistisk, og øg lidt efter lidt.

At skifte karriere kan også være et skridt udenfor komfortzonen.lookinside_thebusiness16

 

Fastere baller 1-2-3

Ønsker du lidt fastere baller, kan du prøve disse tre øvelser:

squat1. Squat med pumpe – bøj ned i knæene, og lav en lille pumpende bevægelse. Pump 10 gange, stræk så benene helt, vend tilbage til udgangsstillingen, og gentag igen.

thumb_414494__auto_5c6a6ae12928bdcd1b54614f11c882192. Plunge med pumpe – tag et stort skridt fremad, bøj det forreste ben, og sænk kroppen lige ned. Bevæg dig op og ned 10 gange med en pumpende bevægelse.

 

3. Hofteløft – lig på ryggen med bøjede ben og fødderne mod ballerne. Spænd ballerne, og skyd hoften op mod loftet. Hold stillingen i tre sekunder, og vend tilbage til udgangsstillingen.

body-toning-kit-l
Aloe Body Toning Kit

Glad mave i en fart

  • 7 dage
  • Enkelt og effektivt
  • Godt for fordøjelsen

13466165_1780532108847537_170865290135135311_n
Det er ganske let – du skal blot udskifte 2 af dine måltider med Forever Ultra Shake i 7 dage.

 

Du vil blive overrasket over, hvad der kommer til at ske med din krop, og hvor mange penge du egentlig kan spare på mad…..


Det smager fantastisk, og du bliver sommerklar i rekordfart…..

13450155_1139234406139290_8456823403763521545_nForever Ultra er en lækker shake med fuldværdigt sojaprotein, vigtige vitaminer og mineraler. Maksimal næring og minimalt indhold af kalorier gør, at den passer godt som både måltidserstatning ved vægtkontrol, som mellemmåltid, som proteintilskud eller når du helt enkelt har lyst til noget godt. Den kan blandes med letmælk (eller vand). Vælg mellem to gode smagsvarianter: vanilje eller chokolade.

 

Forever Ultra kan erstatte op til to måltider pr. dag. Den fungerer udmærket som morgenmad, frokost, middag og/eller aftensmad. Man kan også bruge Ultra som et mellemmåltid. En portion Forever Ultra indeholder kun ca. 200 kcal, men det høje proteinindhold gør, at den giver en god mæthedsfornemmelse. Takket være proteinindholdet orker du træne samtidig med, at du erstatter måltider med Ultra. Proteinet gør det desuden lettere for dig at beholde din muskelmasse.